תחומי עיסוק

  • בינלאומי
  • היי טק
  • ייצוג והופעה בבימ"ש
  • ליטיגציה
  • מיסוי מקרקעין
  • מקרקעין/נדל"ן
  • משפט מסחרי
  • משפט מסחרי בינ"ל
  • ספורט
  • שוק ההון/ני"ע

פרטי קשר

מרכז עזריאלי, המגדל העגול, קומה 32
דרך מנחם בגין 132
תל אביב-יפו 6701101
טלפון
03-6081733
פקס
03-6081732
דוא"ל
אתר אינטרנט
www.hbw-law.com
דין זר
אוקראינה, רוסיה
נוסד
2004

אודות חג'ג', בוכניק, ויינשטיין ושות' משרד עורכי דין

משרד עורכי דין חג'ג', בוכניק, ויינשטיין ושות' הוקם בשנת 2004, עם פרישתם של עו"ד יצחק חג'ג' ועו"ד חן בוכניק ממשרדו של פרופ' יובל לוי ושות', והוא שוכן בקומה 32 במגדל העגול במרכז עזריאלי בתל אביב.

בשנת 2005 הצטרף עו"ד יגאל ויינשטיין, אשר אף הוא החל את דרכו במשרד פרופ' יובל לוי ושות', כשותף למשרד, לצד הצטרפות עורכי דין נוספים ממשרדים מובילים, לשם הקמת המחלקה הבינלאומית במשרד.

בתחילת שנת 2007 מונו עו"ד נדב אברמוביץ ועו"ד שחר שמעוני כשותפים במשרד.

בשנת 2010 מונו עו"ד עלא דיאב ועו"ד ארז תן-עמי כשותפים במשרד.

בתחילת 2012 מונה עו"ד אילן לוי כשותף במשרד.

המשרד מונה 25 עורכי דין, מהמובילים בתחומם, ובעל מוניטין רב כאחד המשרדים הבולטים בישראל ואף מחוצה לה בתחומי עיסוקיו.

אל צוות עורכי הדין מצטרף צוות מנהלה תומך, וכולם פועלים למתן שירות מקצועי, איכותי, ברמה הגבוהה ביותר ללקוחות המשרד.

המשרד מציע ללקוחותיו בישראל ובחו"ל מגוון נרחב של שירותים משפטיים בתחום המשפט המסחרי, האזרחי והבינלאומי, עם דגש מיוחד בתחומי הנדל"ן, המקרקעין, מסחר בינלאומי, ליטיגציה מסחרית ואזרחית, ספורט ועוד.

המשרד מורכב ממספר מחלקות מקצועיות מתמחות, אשר פעילות כל אחת מהן לחוד ופעילותן המשותפת, במידת הצורך, מבססת את מחויבות המשרד למתן שירות מקצועי, איכותי, בינתחומי, מהיר ומסור ללקוחותיו, ללא פשרות.

המשרד נחשב למשרד מוביל בתחום משפט הנדל"ן בארץ ובחו"ל והינו מייצג ומלווה חלק ניכר מעסקאות הנדל"ן הגדולות במשק, כמו גם חלק ניכר מחברות הנדל"ן המובילות, בפעילותן בארץ ובחו"ל.

המשרד ממוקם בקומה 32 במרכז עזריאלי, הבניין העגול. המשרדים מאפשרים למשרד לתת שירות משפטי יעיל ונגיש ללקוחותיו השונים.

למשרד שותפות עם משרד עורכי דין מהגדולים והמובילים באוקראינה, המצוי במרכז קייב והפעיל בכל תחומי הדין האוקראיני. באמצעות המחלקה הבינלאומית של המשרד והמשרד המקומי האוקראיני, מספק המשרד שירותים משפטיים בחו"ל בסטנדרטים גבוהים.

כמו כן, למשרד שיתוף פעולה הדוק עם השלוחה הרוסית של משרד אמריקאי-רוסי הממוקם במוסקבה, רוסיה. המשרד הרוסי הינו משרד עורכי הדין מוביל ובעל רזומה מרשים המתמחה, בראשותם של שותף מקומי ושותף אמריקאי, בדיני מסים, בדיקת חשבונות, בדיקת נאותות, ליטיגציה וליווי משפטי שוטף ללקוחות מסחריים ופרטיים, מקומיים וזרים.

השותפים, עורכי הדין וצוות המשרד מחויבים למציאת פתרונות משפטיים יצירתיים המותאמים למטרותיהם וצרכיהם השונים של לקוחות המשרד, תוך ניצול ניסיונם העשיר, ידע משפטי ולבר משפטי, וההון האנושי המצוי בו. השותפים ומרבית עורכי הדין במשרד הינם בעלי תארים נוספים מתקדמים בתחומי המשפטים, מינהל עסקים במוסדות אקדמאיים מובילים בארץ ובחו"ל.

בין לקוחותיו הקבועים של המשרד ניתן למצוא רשימה של חברות מסחריות מהמובילות במשק הישראלי, ממדינות חבר העמים וממערב אירופה, קבלנים ויזמים בתחום הבנייה, אנשי עסקים ואנשים פרטיים אחרים, משרדי פרסום, קבוצות וספורטאים, ועוד.

המשרד משלב התמחות מקצועית וניסיון רב, מוניטין וידע, לצד רעננות, להט ויצירתיות, המאפשרת להעניק ללקוחות המשרד, קטנים כגדולים, שירותים משפטיים מקיפים ואיכותיים, תוך שימת דגש על ההיבט האישי והצרכים של כל לקוח ולקוח.

קישורים