דוד יפתח משרד עורכי דין

תחומי עיסוק

  • ייצוג והופעה בבימ"ש
  • ליטיגציה
  • משפט פלילי
  • צווארון לבן

פרטי קשר

פרישמן 75
תל אביב-יפו 6416502
טלפון
03-5223636
פקס
03-5241810
דוא"ל
אתר אינטרנט
www.davidyiftachlaw.com
נוסד
1986

אודות דוד יפתח משרד עורכי דין

משרד עורך הדין דוד יפתח נמצא בצמרת עורכי הדין בתחום הפלילי, ועורך הדין דוד יפתח נחשב כאחד המובילים המרכזיים בו. מאז נוסד בשנת 1986 מתמחה המשרד בייצוג מגוון נרחב ביותר של לקוחות, החל מראשי משפחות פשע, עברייני סמים, תיקי רצח, עבירות מין, עבירות צווארון לבן, וייצוג בפני ועדות חקירה.

במשרד עורך הדין דוד יפתח עובדים 4 עורכי דין, כולם מתמחים בתחום הפלילי, המאמינים הלכה למעשה שכל אדם זכאי לייצוג משפטי ברמה הגבוהה ביותר, גם אם הוגש נגדו כתב אישום על עבירות חמורות. זאת בהתאם לכלל הבסיסי על פיו אדם חף מפשע עד שהוכחה אשמתו.

מורשת עורך הדין שמחה זיו ז״ל

עורך הדין דוד יפתח הנו בוגר במשפטים באוניברסיטה העברית בירושלים בשנת 1976, התמחה בתחום הפלילי בפרקליטות מחוז ירושלים והחל דרכו כעורך דין שכיר במשרדו של עורך הדין שמחה זיו ז״ל. בהמשך הפך שותף ובשנת 1986 פתח משרד פרטי. השנים בהן עבד יפתח עם עורך הדין זיו תרמו לגיבוש תפיסת עולמו המקצועית וליחס החם ללקוחות, שבחלקם הגדול הגיעו לפשע דרך נסיבות חיים קשות שלא הותירו להם סיכוי אחר.

טיפול אישי

במשרד עורך הדין דוד יפתח מתנהלים בו-זמנית מספר תיקים גדולים, כשכל אחד מהלקוחות מקבל ליווי צמוד החל משלב המעצר, כולל בבית המעצר, והחקירה, דרך ייצוג בבית המשפט בכל הערכאות ועד ליווי במהלך המאסר.

מעל 30 שנה מופיע עורך הדין יפתח מדי יום בבתי המשפט, והתמחותו בנושא ידועה. שמו הטוב, נועם הליכותיו ופקחותו הולכים לפניו והוא מוערך על ידי השופטים כמו גם על ידי רעיו למקצוע. למשרד יחסים טובים עם הפרקליטות, כך שבמקרים רבים מצליח המשרד, עוד בשלב החקירה והשימוע, למנוע הגשת כתב אישום או להגיע לכתב אישום מינורי. כל תיק המגיע למשרד נבדק על ידי כל עורכי הדין לעומקו, והכנת ההגנה נעשית רק לאחר למידה יסודית של התיק על כל מרכיביו, כולל הפרטים הקטנים ביותר. הניסיון העשיר וההתמקצעות בתחום המשפט הפלילי באים לידי ביטוי בחקירות הנגדיות של עורך הדין יפתח, שלא אחת שינו את תוצאות המשפט.

למשרד עורך הדין יפתח רקורד בזיכויים בתיקים חמורים ביותר, וכן בהסדרי טיעון, ובכך הפך שם דבר בקרב לקוחותיו הרבים.

תיקים מפורסמים

* זיכוי שרה אנג׳ל מאישום ברצח כפול.
* האחים פריניאן – תיק רצח וניסיון לרצח הסתיים בהסדר טיעון של 5 שנות מאסר.
* יצוג דניאל עוקב ברצח תייר ופציעתה הקשה של תיירת במהלך הסעה בטרמפ – המקרה הראשון בו החליט בית המשפט על ענישה מופחתת בגין מצב נפשי של רוצח. פסק דין זה מהווה פסק דין מנחה הנלמד בפקולטות למשפטים.
* רצח בפרשת בני הדייג – לראשונה נעתר בית המשפט לבקשה לחשוף זהות של מקור משטרתי, וכדי למנוע זאת הסכימה פרקליטות המדינה לחזור בה מכתב האישום על רצח ולהסכים להסדר טיעון של כ-3 שנות מאסר לחמשת הנאשמים.
* אי הרשעה של הסנגורית הציבורית של מחוז הצפון בפרשת ניקוב צמיגיו של שופט מחוזי.
* שחרורו בעליון וזיכויו מרצח של ברק צרפתי.
* זיכויו של אסי אבוטבול מאישום סחר בנשק.

על לקוחות המשרד נמנו ונמנים הרצל אביטן ז״ל, שמעיה אנג׳ל ז"ל ושרה אנג׳ל, אביבה גרנות בערעור לעליון, משפחת קקון מהצפון, משפחת אבוטבול מנתניה.

פרו-בונו

לא פעם נתקל עורך הדין יפתח בתיק פלילי בו נראה לו שעלול להיווצר עיוות דין קשה. תיק מסוג זה לוקח יפתח לייצוג למען עשיית הצדק ללא קשר לעלויות הייצוג המקובלות במשרדו.

עורכי הדין