תחומי עיסוק

  • דיני עבודה
  • היי טק
  • חברות ותאגידים
  • ליטיגציה
  • מחשוב/דיני מחשבים
  • מיזוגים ורכישות
  • מקרקעין/נדל"ן
  • משפט מסחרי
  • קניין רוחני
  • שוק ההון/ני"ע

פרטי קשר

בית "אשדר 2000", קומה 1
רח' יגאל אלון 55
תל אביב-יפו 6789115
טלפון
03-6088300
פקס
03-6090620
דוא"ל
אתר אינטרנט
www.glusman.co.il

אודות גלוזמן ושות' - עורכי דין

משרד עורכי הדין גלוזמן ושות' מתמקד בתחום העסקי ומספק מכלול שירותים משפטיים בתחום המסחרי, לתאגידים ולקוחות עסקיים ופרטיים, מהארץ ומחו"ל, במגוון ענפי הכלכלה.

המשרד מספק שירותים משפטיים ברמה גבוהה, תוך שילוב של יחס אישי עם מומחיות מקצועית. הבנה מעמיקה של ההיבטים המשפטיים והמסחריים של עולם העסקים מסחריות יחד עם ניסיון עשיר בכל תחומי עיסוקו, מאפשרים למשרד לספק ללקוחותיו פתרונות משפטיים מעשיים, המותאמים לצורכי לקוחותיו.

השילוב בין יחס אישי ללקוח, מקצועיות, הבנה וניסיון עסקי רב שנים, הם אלו שמקנים למשרד את ייחודו. אנו בגלוזמן ושות' רואים את עצמנו כ- Deal Makers – אנו מאמינים שלעורך הדין שמור חלק חשוב בבניית העסקה והוצאתה מהכוח אל הפועל, לא רק בצד המשפטי אלא גם בצדדים המסחריים.

משרד גלוזמן ושות' מציע שירותים משפטיים באיכות גבוהה, תוך מתן דגש על טיפוח קשרים ארוכי טווח עם לקוחותיו, הבנת עסקיהם וסביבת עבודתם ומתן סיוע לצמיחתם.

אנו בגלוזמן ושות' רואים עצמנו מחויבים לספק פתרונות מועילים ויעילים לצרכים העסקיים של לקוחותינו. משרדנו מספק את המומחיות הדרושה לסייע ללקוחות לתכנן אסטרטגיות ולהתמודד עם אתגרים עסקיים מורכבים. המומחיות המשפטית והיחס האישי מאפשרים למשרד למצוא פתרונות אופטימליים ללקוחותיו.

גלוזמן ושות’ נהנה ממוניטין מבוסס של אחד ממשרדי עורכי הדין המקצועיים והאמינים בישראל. המשרד אחראי למספר לא מבוטל של תקדימים משפטיים חשובים בתחומי הקניין הרוחני, ההגנה על ידע ומניעת תחרות בלתי הוגנת וניירות ערך. עורכי דין מצוות המשרד מונו כשופטים בבתי משפט השלום והמחוזי.

רשימת הלקוחות המגוונות של המשרד כוללת חברות מובילות מהארץ ומהעולם, חברות תעשייתיות ממגוון תחומי פעילות ובכלל זה התעשייה הביטחונית והקיבוצית, חברות היי-טק וסטארט-אפ, קרנות הון סיכון ומשקיעים פרטיים, חברות ציבוריות וחתמים, יזמיים בתחום הנדל"ן ואוניברסיטאות ומוסדות אקדמיים.

תחומי העיסוק העיקריים של המשרד כוללים:משפט מסחרי מיזוגים ורכישות, היי-טק והון סיכון, שוק ההון, ליטיגציה ובוררות, נדל"ן, כינוסים פירוקים ופש"ר, קניין רוחני, דיני עבודה. המשרד רכש בנוסף ניסיון רב במספר תחומים ייחודיים: טיפול בהיבטים משפטיים של פיקוח על ייצוא ביטחוני (לרבות תחת כללי (ITAR), ייעוץ ללקוחות בכל הקשור לתכניות המו"פ של האיחוד האירופי (EU Framework Programs) והסכמי קונסורציום וסיוע ללקוחות בטיפול בסוגיות הקשורות למדען הראשי.

הרקע התרבותי המגוון של צוות המשרד וניסיונם הרב-תחומי מאפשרים להם להבין ערכים תרבותיים שונים, לעבוד בשפות שונות ולסייע ללקוחות לגשר על הפער בין הסביבה העסקית והמשפטית בישראל לזו השוררת בארצות אחרות.