לירום סנדה משרד עורכי דין - סניף מרכז

תחומי עיסוק

  • דיני עבודה
  • הוצאה לפועל
  • נזיקין
  • פירוקים ופשט"ר
  • תעבורה

פרטי קשר

מגדל מידטאון קומה 44
דרך מנחם בגין 144
תל אביב-יפו 6492102
טלפון
03-6477733
טלפון
03-7317731
פקס
076-5400750
דוא"ל

אודות לירום סנדה משרד עורכי דין - סניף מרכז

לירום סנדה - חברת עורכי דין ומגשרים הינו אחד ממשרדי עורכי הדין הגדולים בישראל (Top 25) ונמנה על רשימת המשרדים הפעילים ביותר בישראל בתחומי ההוצאה לפועל וחדלות הפירעון. תחת הנהגתו של עו״ד לירום סנדה, פיתח צוות המשרד התמחות מקצועית ייחודית ומעמיקה במתן שירותים משפטיים הוליסטיים בכל הנוגע לתיקי והליכי הוצאה לפועל ופשיטת רגל על מגוון סוגיהם. צוות המשרד הנרחב, המונה מעל כ- 100 איש, מלווה אלפים רבים של חייבים תוך שהוא מעניק ייעוץ, ליווי וייצוג משפטי מלא ומקיף, בחתירה מתמדת למצוינות ובמסירות מלאה להשיג את התוצאות הטובות ביותר עבור כל לקוח וחייב.

המשרד מתחלק למספר מחלקות, כאשר כל מחלקה אמונה על ניהול נדבך ספציפי בתהליך, משלב הגעת החייב למשרד, דרך קליטתו במחלקות האדמיניסטרטיביות, עבור בטיפול והליווי המשפטי המגוון המוענק במחלקות המשפטיות בהתאם לצרכי החייב ולהליך המשפטי המתנהל בעניינו, וכלה במחלקה העוסקת בשיקום והבראה כלכלית, והמורכבת מצוות כלכלנים האמונים על תהליך השיקום הכלכלי של החייב ויציאתו לדרך חדשה בסיום כלל ההליכים המשפטיים.

המשרד מעניק את שירותיו ללקוחות רבים מכל רחבי הארץ באמצעות רשת של אנשי מקצוע, השזורים בשלוחות השונות של המשרד. המטה והסניף המרכזי פועל במגדל משה אביב ברמת גן, ויתר הסניפים פרוסים מצפון הארץ ועד דרומה, במטרה להביא את נגישות שירותי המשרד ללקוחות קיימים וכן פוטנציאלים למקסימום האפשרי.

הצוות הנרחב העומד לרשותו של משרד לירום סנדה מאפשר לבחון כל תיק ותיק בקפידה רבה, תוך ביצוע של ניתוח זהיר ודקדקני של כלל דרכי הפעולה האפשריות, בחירת דרך הפעולה האופטימלית ללקוח תוך עירובו והתייעצות עמו, וכל זאת במטרה להביא להסדר חובות וליציאתו של הלקוח לדרך חדשה ופתיחת דף חלק מבחינה כלכלית.

השילוב הייחודי של בקיאות מקצועית מעמיקה ונחישותו הרבה של צוות המשרד ושל העומד בראשו, עו"ד לירום סנדה, יחד עם האמונה כי כל לקוח ראוי למציאת הפתרון האולטימטיבי, הינם ערכים הנטועים בקרב עובדי המשרד למן יום היווסדו.

ההבנה שטיפול ראוי ומקצועי בלקוח יכול להעניק ללקוח כרטיס לחיים חדשים מביאה את המשרד לקצור הצלחות רבות וחסרות תקדים ללקוחותיו לרבות, הסדר חובות לשיעורים אפסיים, קבלת צווי הפטר וביטול עיקולים, הסרת הגבלים ועוד.

אחת מנקודות הגאווה של המשרד, הינה העובדה כי הוא פועל ללא לאות וללא עלות, במתן סיוע משפטי פרו-בונו מקיף לרבות הליכים לשם הבראה כלכלית לשכבות חלשות באוכלוסייה ואלו שמזלם לא שפר עליהם, וכן לניצולי שואה.

קישורים

וידאו