עו"ד נוטריון רפי רפאלי

תחומי עיסוק

  • ירושות
  • ליקויי בניה
  • נזיקין
  • סכסוכי שכנים
  • צוואות ועזבונות

פרטי קשר

הערבה 2/2
קרית מוצקין 2623188
פקס
04-6345154
נייד
050-9000145
דוא"ל
נוטריון
כן
ייפוי כוח מתמשך
כן

אודות רפי רפאלי

עו"ד רפי רפאלי
משרד עורכי דין ונוטריון רפי רפאלי הינו משרד המתמחה בבתים המשותפים וסכסוכי שכנים, לרבות טיפול מהיר בנזקי רטיבות בדירה או ברכוש משותף, טיפול בצווי הרחקה והטרדה מאיימת, פינוי שוכר, לשון הרע בין שכנים, וכן עוסק בדיני נזיקין , ליקויי בניה, בירושות וצוואות.

עו"ד ונוטריון רפי רפאלי שימש בעבר כבורר משפטי באגודה לתרבות הדיור ומשמש כיום כיועץ משפטי חיצוני לאגודה לתרבות הדיור ולשי"ל ובקיא בכל תחום הבתים המשותפים, סכסוכי שכנים, שימוש ברכוש משותף שלא כדין, מטרדים, נזקי רכוש משותף כמו צנרת ומים ורטיבות בדירות, תשלומי וועד בית, לשון הרע בין שכנים, הסגת גבול, וכד' לרבות כתבית מאמרים רבים בתחומים אלה.

לעו"ד רפי רפאלי ניסיון רב בהגשת תביעות בפני המפקחת על רישום מקרקעין או בפני בית המשפט בהתאם לנסיבות העניין.

משרד עורכי דין ונוטריון רפי רפאלי שם את הלקוח במרכז, דואג לעדכן כל אחד מבין הלקוחות באופן קבוע על התקדמות התיק, שומר על זמינות גבוהה, ופועל ככל שביכולתו בכדי לאפשר לו חיים שקטים ורגועים, ללא כל בעיות. המשרד מבין את מורכבות ההליך המשפטי ועושה ככל שביכולתו בכדי להקל על לקוחותיו, לעזור וללוות אותם בכל שלב בהליך המשפטי.

משרד עורכי דין ונוטריון רפי רפאלי דוגל בחשיבה יצירתית ומקורית ודואג ליישמה בכל מקרה בו מטפל. כמו כן, דואג המשרד להתעדכן בכל חידושי הפסיקה העדכניים ביותר ובכך למיצוי זכויותיהם של כל הלקוחות.

קישורים



האם את/ה עו"ד נוטריון רפי רפאלי? בוא/י לעדכן ולהעשיר את הפרופיל
כמו כן, ניתן לפרסם מאמרים מקצועיים הכוללים קישורים, צור/י קשר