עו"ד רעות אקהאוז-עמויאל

תחומי עיסוק

  • גישור פישור
  • ירושות
  • מעמד אישי/דיני משפחה
  • צוואות ועזבונות

פרטי קשר

נחל בוסתן 3ב
עתלית 3030000
פקס
077-3181149
דוא"ל
ייפוי כוח מתמשך
כן

אודות רעות אקהאוז-עמויאל

עו"ד רעות אקהאוז – עמויאל, בעלת ניסיון רב שנים בתחום המשפחה, הירושה, גיל שלישי וגישור. את הניסיון צברה במשרדים מובילים ולימוד הלכה למעשה במגוון של מקרים ובכך יצרה ארגז כלים ייחודי שמסייע ללקוחותיה לצלוח תקופות מורכבות ולפעול בצורה טובה ונכונה את החיים.

הכל מתחיל בבניית אסטרטגיה משפטית תוך שימת דגש על מתן מענה אישי וייחודי לכל לקוח לפי צרכיו, רצונותיו ומטרותיו הייחודים, כל זאת בידיעה כי הליך הגירושין הוא הליך מורכב הן מבחינה משפטית והן מבחינה נפשית.

משרד עו"ד אקהאוז - עמויאל מתמחה בתחומים הבאים: ניהול הליך גירושין על שלל רבדיו - תביעת גירושין / שלום בית, תביעת כתובה, מזונות קטינים, מזונות אישה, משמורת קטינים והסדרי ראיה (לרבות בין סבים לנכדים) חלוקת רכוש, ידועים בציבור וכן כל הנוגע לירושות ועזבונות, סכסוכים בענייני ירושה והתנגדות לצוואה, עריכת צוואות והוצאת צווים לקיום צוואה או צווי ירושה, עריכת הסכם ממון , הסכם שלום בית, הסכם גירושין, הסכם הורות לרבות בין זוגות חד מיניים וגישור.

המשרד מייצג לקוחות בתיקי משפחה וירושה מורכבים ורחבי-היקף מול כל הערכאות, לרבות הופעות וליטיגציה מול בתי הדין הרבניים, המחוזיים, העליון ובג"צ וכן בתהליכי גישור ובוררות, מתוך ניסיון רב ותפיסה משפטית ייחודית ורחבה.

מאחר ובמשרד מכירים ומבינים את מכלול המורכבויות והרגישויות הייחודיות של כל סכסוך משפחתי האני המאמין של עו"ד אקהאוז - עמויאל הנו שהמפתח לניהול הליך משפטי מוצלח ויעיל טמון לא רק במקצועיות רבה אלא גם בהיכרות מעמיקה, שקיפות ושיתוף פעולה מלא עם הלקוח. כמו כן במצבים בהם פתרון מוסכם אינו אפשרי, יש לפעול בנחישות ובמלוא המרץ להשגת מלוא זכויותיהם של לקוחות המשרד.

המשרד ממוקם בחיפה בסמיכות לבית המשפט ומשרדי הממשלה השונים אך הוא מייצג לקוחות בכל הארץ.

קישורים



האם את/ה עו"ד רעות אקהאוז-עמויאל? בוא/י לעדכן ולהעשיר את הפרופיל
כמו כן, ניתן לפרסם מאמרים מקצועיים הכוללים קישורים, צור/י קשר