תחומי עיסוק

  • מעמד אישי/דיני משפחה
  • משפט אזרחי

פרטי קשר

מונטיפיורי 53
חולון 5825323
נייד
054-6606620
דוא"ל
אתר אינטרנט
www.shukicohen.022.co.il

אודות אושרי שוקי כהן

העקרונות המנחים את מדיניות משרדנו

שירות אישי מקצועי, מסור ודיסקרטי, זמינות מידית לכול צורך משפטי, מקצוענוiת ללא פשרות, מחיר מול הלקוח הוגן וסביר ביחס לנסיבות ולגודל התיק המשפטי

המשרד נותן מענה ויחס אישי ללקוחותיו ומחויב לייצוג מקצועי רציני ואמין של לקוחותיו בפני ביהמ"ש ובפני ועדות/בוררות/גישור ופישור ועוד, המשרד מחויב לשיתוף פעולה פורה עם הצדדים שכנגד, והכול למען השגת תוצאות מיטביות ללקוחותיו.

במסגרת השירות הבלתי מתפשר אותו מקפיד המשרד להעניק ללקוחותיו, משרדנו רואה לעצמו כחובה לעמוד ברף המקצועי הגבוה ביותר ולהעניק ללקוחותיו את השירות המשפטי האופטימאלי, בבית המשפט, באולם הבוררות ומחוצה להם.

היתרון הבולט של משרדנו מעבר לניסיון הרב שנצבר, הוא בהבנת הלקוחות בענייניהם לאור הרקע המקצועי וניסיון החיים האישי שלי.

תחומי עיסוק:

משפחה וגירושין החליטו מראש מהי התוצאה המשפטית הרצוייה לכם. האם אתם באמת מעוניינים בגירושין או אולי בשלום בית? האם אתם מעוניינים להמשיך ולהתגורר בדירת הצדדים או שמא לפרק את השיתוף? האם אתם מעוניינים במשמורת הקטינים? וכו.

משפט אזרחי מענה על כל השאלות הנובעות מקבלת זימון למשפט אזרחי. תוך מתן הסברים אודות הכנת כתבי טענות, לרבות, כתב תביעה, כתב הגנה, וכתב תביעה שכנגד. ההליכים בקדם משפט, ההליך הדיוני בעת דיון בבית המשפט ועוד.

מקרקעין ליווי של מגוון עסקאות תוך מתן שירות משפטי מקצועי כבר משלב בדיקת הנאותות לפני ביצוע עסקת רכישה, דרך ליווי הליכי תכנון ובניה, התקשרויות עם מתכננים, ליווי הבניה, הליכי רישום וכלה במכירת נכסים או בהשכרתם הלאה.

פשיטת רגל הסתבכות כלכלית היא לא מחלה ממארת ולא פשע שמישהו ביצע. חובות שנוצרו בתום לב (לא במרמה, לא בעקיצה ולא בהימורים), לרוב רק משום ניהול כושל של עסק או תנודות כלכליות לא צפויות, ניתנים לפתרון כולל. במקום להתנהל מול עשרות בעלי חוב שונים בהוצאה לפועל, לספוג עיכובי יציאה מן הארץ, חשש לצווי מאסר, איומים שונים ולחץ נפשי קשה, יש למחוקק פתרון שיכול לסייע לבעל החוב להשיג בחזרה את השלווה ואת פסק הזמן הנחוץ כדי להשתקם כלכלית ולפתוח דף חדש.

הוצאה לפועל (הוצל"פ) היא הליך המשמש אדם לשם מימוש פסק דין שניתן לטובתו על ידי בית משפט או בית דין המוסמך לכך, וכן למימוש מסמכים המקנים זכויות כספיות שתוקפן דומה לתוקפו של פסק דין, כגון שטר משכנתא, שטר חוב או המחאה. מסמכים אלו מקנים לרוב זכות לקבלת סכום כסף, אך לעתים המדובר בסעד מורכב יותר, כגון סילוק יד מדירה.



האם את/ה עו"ד אושרי שוקי כהן? בוא/י לעדכן ולהעשיר את הפרופיל
כמו כן, ניתן לפרסם מאמרים מקצועיים הכוללים קישורים, צור/י קשר