עו"ד שיר אקרמן

תחומי עיסוק

  • מעמד אישי/דיני משפחה

פרטי קשר

האומן 25
ירושלים 9347207
נייד
052-6224469
דוא"ל
השכלה משפטית
אוניברסיטת בר-אילן
שפות נוספות
אנגלית
ייפוי כוח מתמשך
כן

אודות שיר אקרמן

משרד עו"ד המתמחה בדיני משפחה וירושה.
שירותי ייעוץ וליווי אישי בעריכת ייפוי כוח מתמשך, צוואות, צוואות פרימיום, ירושות, העברה בין דורית, הסכמי ממון ואפוטרופסות.

עו"ד אקרמן מעניקה ליווי משפטי אישי ורגיש של משפחות בכלל, ושל הדור המבוגר בפרט, בקבלת החלטות בצמתים משמעותיים בחיים. הליווי נעשה מתוך הבנה של הצרכים, המרקם המשפחתי והסיפור האישי של כל אדם ומשפחה.

קצת על עו"ד שיר אקרמן:

לאחר שסיימתי תואר ראשון במשפטים בהצטיינות באונ' בר אילן ותואר שני בהצטיינות דיקן במנהל עסקים באונ' העברית, התמחיתי במשרד עורכי דין גדול ומוביל בתחום המסחרי-עסקי.

חיפשתי תחום בו אוכל לעזור לאנשים ולהרגיש שליחות בעבודתי. בהמשך, עבדתי כעורכת דין במחלקה המשפטית של עמותת "יד שרה", שם רכשתי ניסיון רב בסיוע משפטי לאוכלוסייה המבוגרת, וטיפלתי בתיקים רבים.

עבודה עם משפחות ועם אנשים מבוגרים, שמיעת הסיפור האישי וההיסטוריה שלהם קרובים לליבי באופן אישי מאז ומתמיד. בגיל 15 כתבתי את הספר "אח גדול" על קורותיו של סבי ז"ל בתקופת שואה, שפורסם בהוצאת "ידיעות אחרונות". הספר זכה בפרסים רבים, ובעיקר חשף אותי לחשיבות העצומה שיש בשימור זיכרון אישי ומשפחתי.

מתוך הבנה עמוקה זו, בחרתי להתמחות במשך הזמן בליווי משפטי אישי ורגיש של משפחות, בדגש על הגיל השלישי. אני אוהבת מאוד את התחום המרתק הזה ואת העבודה עם אנשים שונים שלכל אחד מהם סיפור משלו.
בעיני זו זכות ללוות משפחות בקבלת החלטות בצמתים משמעותיים בחיים, ואני רואה בכך שליחות.

אשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה וצורך.
שלכם,
שיר



האם את/ה עו"ד שיר אקרמן? בוא/י לעדכן ולהעשיר את הפרופיל
כמו כן, ניתן לפרסם מאמרים מקצועיים הכוללים קישורים, צור/י קשר