עו"ד אשר אמסלם

תחומי עיסוק

  • מעמד אישי/דיני משפחה
  • מקרקעין/נדל"ן
  • צוואות ועזבונות

פרטי קשר

המכבים 33
גבעת זאב 9091700
טלפון
02-5367296
נייד
054-6109184
דוא"ל
שפות נוספות
ספרדית, צרפתית
ייפוי כוח מתמשך
כן

אודות אשר אמסלם

התמחויות משרד עו"ד

עו"ד אשר אמסלם, בעליו של משרד בוטיק המתמחה בתחום דיני המשפחה והכולל בתוכו את כל ענייני הגירושין - מזונות אישה, מזונות ילדים, משמורת וחלוקת זמני שהייה, חלוקת רכוש, הליכי גירושין, הסכם גירושין, גירושין בהסכמה, והסכם שלום בית.
בין היתר המשרד עוסק בעריכת הסכם ממון, הסכם חיים משותפים, צוואות וירושות, תיקון שם וגיל, ייצוג וייעוץ בהליכי יישוב סכסוך - הליכי גישור, אפוטרופוס ועריכת ייפוי כוח מתמשך.

כמו כן המשרד עוסק גם בתחום המקרקעין-נדל"ן.

מאפייניו וייחודיותו של המשרד:
בשל היותו משרד בוטיק הדוגל במומחיות והתמקצעות בתחום המשפחה והנדל"ן, הרי שהלקוח מקבל את שירותיו של עו"ד יחיד וספציפי מתחילת התהליך ועד סופו.

באופן זה, עו"ד מכיר ובקיא בתיק לפני ולפנים, קשוב ומסור, לשם טיפול מקצועי ויעיל לטובת לקוחו, ובכך גם להעניק ללקוח שקט נפשי ובטחון, כי ענייניו מטופלים על ידי עו"ד מתחילת התהליך ועד לסיומו.

בין היתר משרדו של עו"ד אשר אמסלם, מעניק שירות בהתאם לנסיבות הלקוח, עד בית הלקוח. באופן זה הפגישה תיערך במקום בו הלקוח ירגיש נינוח ובטוח ובהתאמה אישית לצרכיו האישיים.

ובנימה אישית, אני סבור כי מקצוע עריכת דין, אינו עוד עיסוק מן המניין, אלא מטרת העל עבורי הינה, יצירת אימון ונאמנות בין עו"ד ללקוח, לשם הדאגה והטיפול בענייניו בנאמנות ובמסירות רבה, לשביעות רצון הלקוח.

וכאיש חינוך לשעבר, אני מביא לכול תיק ועניין את ניסיוני העשיר בכול הקשור לנפש האדם בכלל וללקוח בפרט, בהכרת ובידיעת צרכיו בעת שנזקק להם, בשלב זה או אחר של החיים.

פרטי המשרד:

כתובת המשרד: המכבים 33/3 גבעת זאב.

שעות פעילות המשרד:

ימי א - ה. מ- 09:00 עד 19:00
ימי ו' מ - 09:00 עד 13:00.
טלפון: 054-6109184

מייל: asheram.lawyer@gmail.com



האם את/ה עו"ד אשר אמסלם? בוא/י לעדכן ולהעשיר את הפרופיל
כמו כן, ניתן לפרסם מאמרים מקצועיים הכוללים קישורים, צור/י קשר