תחומי עיסוק

  • בנקאות
  • גישור פישור
  • מיסוי מקרקעין
  • מעמד אישי/דיני משפחה
  • מקרקעין/נדל"ן

פרטי קשר

שלמה המלך 38
קרית אונו 5542134
טלפון
03-5343937
פקס
03-5345326
אתר אינטרנט
www.yankovitch.net

אודות ינקוביץ ושות' משרד עורכי דין

משרד עורכי-דין ינקוביץ הינו משרד בוטיק המורכב מצוות מקצועי מצומצם ונבחר, אשר במשך שנים עוסק בעבודה משפטית שוטפת לצד למידה בלתי פוסקת ועבודת עומק.

עבודת המשרד נבנית על עבודת צוות ובצוותי חשיבה בכל תיק ותיק.

אנו סבורים כי דרך עבודה זו מעודדת חשיבה יצירתית יותר, הקפדה על איכות השירות ותוצאה מיטבית.
אנו מעודדים במסגרת העבודה המשפטית סיעור מוחות בכל בעיה מרכזית בכל תיק- קטן כגדול, ולכן אנו גם מגיעים לתוצאות מעולות בתיקים שמתנהלים במשרדנו שכן המקצועיות איננה מספיקה לניהול הליך משפטי טוב ויעיל- דרושה גם יצירתיות וחדשנות.

אנו גאים בעשרות התיקים המנוהלים על ידי המשרד אשר הסתיימו במשך שנים רבות בהסכמה ובפשרה. אנו סבורים כי לעיתים עדיפה פשרה הוגנת על פני התדיינות ארוכת שנים שתוצאותיה לא תמיד צפויות מראש, אך יחד עם זאת איננו מהססים לנהל הליכים משפטיים קשים ומורכבים- כאשר לנגד עיננו תמיד תעמוד טובת הלקוח מעל לכל.

משרדנו מתמחה מזה שנים רבות בכל תחומי המקרקעין, הבנקאות, המשפט האזרחי ודיני המשפחה.

בראש כל אחד מתחומי העיסוק עומד עו"ד המתמחה בתחום זה ועוסק בו כעיסוק עיקרי.

כתפיסת עולם - בכל אחד מתחומי העיסוק אנו שמים דגש על ניסיון לפתור את הסכסוך בדרכי גישור והסכמה תוך הבנת הקושי מולו עומד לקוח בניהול הליכים במערכת המשפט על מורכבויותיה.

כל לקוח במשרדנו מקבל קשת של שירותים ההולמים את דרישות ייצוגו- החל משירותי גישור יצירתיים ע"י צוות הגישור במשרד, המשך בהליכי בוררות הניתנים במשרד, וכלה בניהול תיקי תביעה בבתי המשפט ובהתמחות בליטיגציה מקצועית.

משרדנו מייצג לקוחות בנושאים משפטיים רבים בתחום המשפט האזרחי, לרבות ייצוג משפטי של לקוחות באופן יומיומי, ריטיינר, חוזים וכיוצ"ב.

בענייני מקרקעין אנחנו מתמחים בעסקאות רכישה, רישום, מיסוי מקרקעין, מיסוי עירוני (היטלי השבחה) וכיוצ"ב.

בתחום הבנקאות אנו עוסקים במימוש משכנתאות, כינוסי נכסים ובליטיגציה אזרחית, לרבות בענייני בנקים.

בתחום דיני המשפחה משרדנו מייצג קשת של זוגות בהליכים שונים ובשלבים שונים בחיי הנישואין תוך שימת דגש על שימוש בגישור המשפחתי ככלי מעולה להשגת פשרות.