תחומי עיסוק

  • ליטיגציה
  • מיזוגים ורכישות
  • מקרקעין/נדל"ן
  • משפט מסחרי
  • שוק ההון/ני"ע
  • תביעות ייצוגיות
  • תכנון ובניה
  • תשתיות

פרטי קשר

מגדל המוזיאון
ברקוביץ' 4
תל אביב-יפו 6423806
טלפון
03-7773939
פקס
03-7773900
אתר אינטרנט
www.biranlaw.com
נוסד
1959

אודות ש. בירן ושות' משרד עורכי דין

משרד עורכי הדין, ש. בירן ושות' נוסד בשנת 1959 ונמנה על הפירמות הוותיקות והמובילות בישראל בתחום הנדל"ן, התכנון והבניה, הליטיגציה המסחרית והמשפט המסחרי.

במהלך חמישים שנות פעילותו הענפה משרד ש. בירן ושות' הטביע את חותמו על כלכלת ישראל והמשפט בה, יצר תקדימים והוביל מהלכים משפטיים בעלי משמעות במישור הלאומי – בתחומי הכלכלה, הקניין והתכנון.

פעילותו של המשרד מתפרסת על מגוון רחב של התמחויות ותחומי משפט, ביניהם: נדל"ן, תכנון ובניה, ליטיגציה מסחרית, חברות ושוק ההון, מיזוגים ורכישות, מימון ואנרגיה.

הטיפול המשפטי של המשרד ניתן בליווי אישי צמוד של שותף בכיר המלווה כל לקוח ופרויקט מתחילתו ועד תומו. המשרד חרט על דגלו מצוינות משפטית, מתן שירות מקצועי מעולה ללקוחותיו והתאמת הטיפול המשפטי למידותיו וצרכיו של כל לקוח.

משרד ש. בירן ושות' נמנה על המשרדים המובילים בישראל בתחומי הנדל"ן. המשרד מתמחה בטיפול משפטי כולל, יסודי ומעמיק, משלב גיבוש החזון והפרוגראמה התכנונית של הפרויקט, דרך כל שלביו ועד למימושו המלא.
היקף הפרויקטים המטופלים על ידי המשרד בתחום הנדל"ן, נאמד בעשרות אלפי יחידות דיור למגורים ומאות אלפי מ"ר של מרכזי מסחר, משרדים ותעסוקה ברחבי הארץ. למשרד התמחות ייחודית בטיפול משפטי בפרויקטים מורכבים, רחבי היקף ובעלי השפעה על סביבתם.

הידע והניסיון רב השנים שצבר משרד ש. בירן ושות' הן בתחום התכנון והבנייה והן בתחום הנדל"ן, מאפשר לצוות המשרד מומחיות ייחודית ונבדלת בליווי והובלת מיזמים רבי משמעות אשר הוצאתם אל הפועל מתאפשרת במסגרת השילוב בין תחומי ההתמחות הללו.

משרד ש. בירן ושות' מספק ליווי משפטי כולל לעסקאות מסחריות רבות ומגוונות מהגדולות במשק בתחומים של דלק ואנרגיה, קמעונאות, נדל"ן ועסקאות מימון בארץ ובחו"ל. המשרד ליווה וטיפל בעסקאות של מיזוגים ורכישות, עסקאות מסחריות ועסקאות מימון מורכבות בהיקפים משמעותיים.

המשרד מעניק שירותים ענפים בתחום הליטיגציה המסחרית, לרבות הליכים ייחודיים בתחומי המקרקעין, הקניין, והליכי תכנון ובניה והינו בעל ניסיון רב בייצוג בתובענות ייצוגיות ותביעות מסחריות מכל הסוגים. עורכי הדין במחלקת הליטיגציה של המשרד מופיעים דרך קבע בערכאות השונות של בתי המשפט, בבוררויות ובטריבונאלים מקצועיים שונים.

צוות המשרד הינו בעל ניסיון עשיר וידע רב ומגוון, שנצבר במשך שנות פעילותו הענפה. הייעוץ המשפטי משלב מקצועיות, יצירתיות, עדכניות, תכליתיות, מחויבות ומסירות מלאה ללקוח וקידום ענייניו, הכל בהתאמה למטרותיו הייחודיות של כל לקוח, בהתבסס על ראיה רחבה, רב תחומית וארוכת טווח.

עורכי הדין