יוסי אברהם ושות' עורכי-דין

תחומי עיסוק

  • הגבלים עסקיים
  • היי טק
  • חברות ותאגידים
  • ליטיגציה
  • מיזוגים ורכישות
  • מקרקעין/נדל"ן
  • משפט מסחרי
  • שוק ההון/ני"ע
  • תכנון ובניה
  • תקשורת

פרטי קשר

מגדל דניאל פריש
דניאל פריש 3
תל אביב-יפו 6473104
טלפון
03-6086888
פקס
03-6963801
דוא"ל
אתר אינטרנט
www.yaa-law.com
שפות נוספות
אנגלית

אודות יוסי אברהם ושות' עורכי-דין

משרד עורכי הדין יוסי אברהם ושות’, ממוקם מזה למעלה משלושה עשורים במרכז העשייה העסקית בישראל ומתמקד בליווי משפטי אישי, יצירתי ומדויק של לקוחות ישראלים וזרים כאחד בתחומי התאגידים ומיזוגים ורכישות, שוק ההון והנדל”ן, תוך שימוש בהבנה עסקית ענפה ובסינרגיה מתמדת בין תחומי מומחיותו.

הליווי האישי, ההקשבה והזמינות של שותפי המשרד, מאפשרים למנף את הניסיון והידע המשפטי והעסקי שנצבר במשרד, על מנת להבין באופן אמיתי את צרכיו ויעדיו העסקיים של כל אחד מהלקוחות, וליצור פתרונות מקוריים ודינמיים על מנת להשיג יעדים אלו.

צוות משרד יוסי אברהם ושות’ הינו בעל ניסיון רב שנים המאפשר לו ללוות תאגידים מרכזיים ממגוון ענפים במשק הישראלי, לרבות חברות תעשייתיות, חברות החזקה, משקיעים פרטיים, חברות תקשורת, יבואנים ויצואנים, חברות יזמיות, קרנות הון סיכון, חברות הייטק ועוד.
כמו כן, מחזיק משרדנו במומחיות ייחודית בליווי יזמים ותאגידים זרים בפעילותם בישראל, ובייצוג אנשי עסקים תושבי חו”ל.

צוות המשרד מונה כיום למעלה מ-20 עו”ד בעלי התמחויות שונות ומגוונות, בהם מומחים מובילים בתחומי המשפט התאגידי, שוק ההון ומיזוגים ורכישות, המעמידים לרשותו את הכלים הדרושים להענקת השירות המשפטי האידיאלי ללקוחותיו.

משרד יוסי אברהם ושות’ נמנה עם המובילים בישראל בכלל היבטי המשפט המסחרי-עסקי, ומלווה את ללקוחותיו בכלל שלבי פעילותם המסחרית – החל בייסוד והקמת התאגיד, דרך ייצוג שוטף בענייניו המסחריים, עריכת הסכמי עבודה, הסכמים מסחריים עם לקוחות וספקים, עסקאות מימון, גיוסי הון בהנפקות ציבוריות ופרטיות, וכלה בעסקאות מיזוג ורכישה מורכבות וחוצות גבולות.

כמו כן, משרד יוסי אברהם ושות’ מתמחה בליווי וייעוץ בתחום הנדל”ן על כלל ענפיו. צוות מחלקת הנדל”ן מלווה בקביעות יזמים – ישראלים וזרים גם יחד – במגוון פרויקטים ועסקאות הנוגעות למגורים, דיור מוגן לגיל השלישי, משרדים, מבני תעשייה ועוד.

לצד תחומי פעילות אלו, עוסק משרדנו בפעילות ענפה בתחומים משלימים לפעילות בתחום התאגידים ושוק ההון, ומחזיק בהתמחות בתחום הליטיגציה המסחרית. המשרד מפעיל צוות ליטיגציה תאגידית עתיר ניסיון המייצג את לקוחותיו בקשת רחבה של סוגיות מסחריות, ופועל בכלל הערכאות השיפוטיות, וועדות ערר והליכים מעין שיפוטיים.

בנוסף לפעילות המשפטית השוטפת, המשרד שם לו למטרה לפעול לקידום מטרות חברתיות ראויות, ולהוביל מדיניות של תרומה לקהילה. מאז ייסודו, מעניק המשרד שירותים משפטיים למגוון גופים חברתיים כחלק מפעילות פרו בונו.

משרד יוסי אברהם ושות’ נוסד בשנת 1987 על ידי עו”ד יוסי אברהם. יוסי, אשר מביא עמו ניסיון של למעלה מ-30 שנים בתחום המשפט התאגידי הישראלי והאמריקאי, נחשב לאחד מעו”ד המסחריים המובילים בישראל, ובייסוד המשרד חרט על דגלו את ערכי המצוינות והמקצועיות המובילים את עשייתו.

כמשרד עורכי-דין ישראלי מוביל המרכז את פעילותו בתחומי התאגידים, שוק ההון והנדל”ן, מעמיד יוסי אברהם ושות’ לרשות לקוחותיו צוות מומחים בעלי ניסיון נרחב וייחודי, ומעניק להם ליווי משפטי איכותי, אישי ומקיף ברמה הגבוהה ביותר.

קישורים